Dieta antycellulitowa w walce z cellulitem

Udręka kobiet „cellulit”, przypomina obrazowo skórkę pomarańczy  powstaje wtedy, gdy pod skórą gromadzi się zbyt dużo wody lub tłuszczu. Jest to głównie problem natury estetycznej, który jednak niejednej kobiecie spędza sen z powiek.  Z cellulitem można walczyć na wielu polach. Dieta na cellulit to nie tylko intensywne nawadnianie organizmu. W zwalczaniu cellulitu istotne są odpowiednie ćwiczenia i pielęgnacja. Jednak nie należy zapominać o odpowiedniej diecie. Dieta na cellulit jest ważnym elementem w procesie pozbywania się cellulitu. Odpowiednio dobrana dieta na cellulit sprawi, że cellulit zniknie szybciej i już do nas nie wróci.

Dieta antycellulitowa w walce z cellulitem

Dieta – najważniejsze zasady

1. Dieta na cellulit powinna obejmować 5 zdrowych, dobrze zbilansowanych posiłków. W czasie diety na cellulit należy jeść bardzo regularnie. Dla diety na cellulit ważne jest, aby jeść mniejsze porcje, ale częściej.

2. Kolejną ważną zasadą diety na cellulit są warzywa i owoce w każdym posiłku, który jemy.  W diecie na cellulit ważne jest również, aby unikać czerwonego mięsa. Zdecydowanie lepiej jest zastąpić je białym mięsem kurczaka lub np. królika. Jednak w czasie diety na cellulit pamiętajmy również o rybach. Należy je jeść przynajmniej 2-3 razy w tygodniu.

3. Zielona Herbata  stymuluje uwalnianie magazynowanych w organizmie tłuszczów. Dodatkowo przyspiesza ona metabolizm, hamuje wchłanianie tłuszczy oraz pomaga regulować poziom glukozy. Jest źródłem wielu grup witamin. Wśród mikroelementów znajdziemy istotne dla skóry: potas i cynk. Aby zauważyć wyraźny jej wpływ na ciało, należy wypijać trzy filiżanki dziennie. Ważne, by nie zalewać jej wrzątkiem, który zabija szczególne właściwości oraz smak zielonej herbaty.

Produkty pełnoziarniste

Są źródłem błonnika, pozytywnie wpływając na pracę naszych jelit. Bogate w antyoksydanty pomagają naszemu ciału walczyć z toksynami powodującymi cellulit. Ciemne pieczywo, otręby, płatki owsiane, grube kasze, brązowy ryż czy makaron przez długi czas uwalniają składniki odżywcze, dając na dłużej uczucie sytości. Pamiętaj, część producentów oszukuje wiedząc, że sugerujemy się właśnie wyglądem produktu. Sprawdźmy więc, czy to za co płacimy jest pełnoziarniste i zdrowe dla naszego organizmu.

Produkty wspomagające

Dietę na cellulit śmiało powinna zawierać świeżo wyciskane warzywa i owoce. Robimy je samodzielnie. Aby przyśpieszyć efekty diety na cellulit, możemy też zacząć pić herbatki ziołowe.  Wprowadzając je do naszej diety na cellulit, sprawimy, że szybciej pozbędziemy się obrzęków i nadmiaru wody z organizmu.

Produkty zakazane

Dieta na cellulit wiąże się niestety z wieloma wyrzeczeniami. W czasie diety na cellulit najczęściej musimy zrezygnować z naszych ulubionych produktów i potraw. Koniecznie więc będąc na diecie na cellulit, zrezygnujmy z tłustych i smażonych potraw. Pamiętajmy, że dieta na cellulit musi być lekkostrawna. Po przerzuceniu się na to zdrowe jedzonko na stałe, cellulit jest o niebo mniejszy.

 

Dodaj komentarz